Fail Panitia Dan Buku Kelas Membaca dan Menghafaz alquranKKQ 2022

Contoh Soalan KKQ Ting 1-5

MODUL KKQ 2014 TING 3 & 5

MAKDIS

Fail Panitia Dan Buku KKQ

Contoh Head Count dan Perancangan Strategik Pend. Syariah & B.Arab

Kajian Tindakan PAI

14 Jan 2009

Kemaafan dari Blogger

Assalamualaikum .... Terlebih dahulu saya memohon kemaafan kerana sudah tidak lama mengemaskini blog ini atas sebab-sebab tertentu. Khusus untuk anak murid saya yang berada di SMKSA saya setakat ini belum lagi terniat untuk memberhentikan blog ini kerana ianya adalah sebahagian dari diri saya. Kita akan terus berkomunikasi selagi masih ada yang mengunjugi blog ini dan ingin bersembang di ruangan sembang. Akhir kata kepada anak murid saya yang merasai pemergian saya dari SMKSA saya meredhakan ilmu yang dicurahkan. Perpindahan saya ini diluar bidang kuasa saya. Hanya Allah yang lebih mengetahui hikmah di sebalik apa yang berlaku. SEMOGA ANDA SEMUA ISTIQAMAH DENGAN ISLAM YANG Indah. Wassalam

Tiada ulasan: